آموزش و فناوری

ساخت وبلاگ

با توجه به اینکه امروزه استقبال از تبلیغات پیامکی گسترش یافته قصد داریم در این مقاله به توضیح چگونگی استفاده از پنل پیامکی و مزایای تبلیغات پیامکی نسبت به سایر روشها بپردازیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز

امروزه در شهرهای بزرگی مثل شیراز کسب  و کارهای مختلف از روش ارسال پیامک استفاده میکنند. شما میتوانید با خرید و ثبت نام پنل پیامکی در تابان اس ام اس یکی از کاربرهای ما شوید و با دسترسی به بانک شماره های مخاطبین در شیراز برای تبلیغ کسب و کار خود از پنل پیامکی شیراز استفاده کنید.

لازم به ذکر در سامانه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس شیراز امکان ارسال پیامک به خطوط بلک لیست (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت) وجود دارد. بلک لیست یا لیست سیاه مخابراتی افرادی هستند که به میل خود از دریافت پیام تبلیغاتی انصراف داده اند. ولی در سامانه تابان اس ام اس راه حل های مختلفی برای ارسال پیامک به این افراد وجود دارد.

از پنل پیامکی شیراز استفاده های مختلفی از جمله تبلیغ کسب و کار، ارسال آگهی های جذب نیرو، ارسال پیام اطلاع رسانی، پیام تبریک تولد، پیام اخطاریه و یا حتی برای تبلیغ کاندیدای انتخابات اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره استفاده کرد.

 

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف shiraz1 استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

امکانات سامانه پیام کوتاه شیراز

ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز با استفاده از پنل پیامکی تابان اس ام اس با روشها مختلفی قابل انجام می باشد. سامانه پمل پیامکی تابان اس ام اس با در اختیار قرار دادن بانک شماره های کل کشور به شما این امکان را میدهد برای هر جای کشور که نیاز دارید پیامک ارسال کنید. با ذکر این مطلب نگرانی خیلی از افراد در خصوص بانک شماره برطرف میشود.

اگر شما لیستی از شماره مشتریان خود را داشته باشید هم میتوانید برایشان پیامک گروهی ارسال کنید. اگر در خصوص استفاده از پنل پیامکی شیراز سوال دارید  ما در سایت تابان اس ام اس به تمامی سوالات شما پاسخ می دهیم با ما در ارتباط باشید.

[su_button url="https://tabansms.com/buy/" target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس شهر شیراز[/su_button]

انواع روشهای ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز

همانطور که در بالاتر نیز اشاره شد انواع روشها برای ارسال پیامک گروهی و تکی در سامانه پنل پیامک تابان اس ام اس وجود دراد که در زیر به توضیح مختصری درباره هر یک پرداخته ایم.

ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز به روش ایرانسل منطقه ای

در این روش بانک شماره های ایرانسل به تفکیک شهرهای مختلف در اختیار کاربر قرار میگیرد و کاربر به خاتیار خود برای هر کدام از شهرها که تمایل داشته باشد پیامک ارسال می کند.

ارسال پیامک تبلیغاتی گروهی در شیراز بر اساس کد پستی

یکی دیگر از روشهای ارسال پیامک گروهی در شیراز ارسال از طریق کدپستی می باشد. در سامانه چنل پیامکی تابان اس ام اس به روز ترین بانک شماره ها موجود می باشد. شما با در دست داشتن 5 رقم اول کد پستی منطقه مورد نظ می توانید برای همه شماره های همراه اولی که موقع خرید سیم کارت کد پستی آن منطقه را اعلام کرده اند پیامک ارسال کنید. در این روش امکان فیلتر سن و جنسیت نیز وجود دارد.

ارسال پیامک تبلغاتی انبوه در شیراز به روش دکل بی تی اس

یکی از روشهای پر طرفدار ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در شیراز ارسال از طریق دکل بی تی اس می باشد. این روش یک روش هدفمند می باشد بدین صورت که شما از روی نقشه منطقه مورد نظر خود را انتخاب می کنید و برای شماره های ایرانسل فعالی که طی دو هفته اخیر از دکل ایرانسل موجود در  منطقه آنتن گرفته باشند پیامک ارسال می شود. این روش این مزیت را دارد که حتی برای افرادی هم که ساکن آن منطقه نیستند و بنا به هر دلیلی در آن منطقه رفت و آمد دارند پیامک ارسال می شود.

بانک شماره های مشاغل استان فارس

یکی دیگر از امکاناتی که سامانه پیامکی شیراز بانک شماره های مشاغل و اصناف در استان فارس می‌باشد.شما با ارسال مشاغل کل کشور می توانید با توجه به تبلیغ خود برای دسته مشخصی از کسب و کار پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید پس از این مزیت غافل نمانید.

معلمان – وکلای دادگستری – دفاتر زیارتی – مشاوران املاک – مدیران صنایع – بازیافت – آرایشی و بهداشتی – بیمارستان – پوشاک – جواهرات – چاپ و بسته بندی – دکوراسیون – خودروسازی – صنایع چوب – صنعت پلاستیک – صنعتی – عمرانی – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات غذایی – ماشین آلات صنعتی – مصالح ساختمانی – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی

ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز به روش ارسال منطقه ای

بانک شماره های موبایل شهرستان‌های استان فارس در پنل پیامکی ما موجود است و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

قادر آباد، شیراز، جهرم، لار، مرودشت، قیروکارزین، خشت، استهبان، اقلید، فسا، نور آباد، خرامه، حاجی آباد، مصیری، فیروز آباد، نی ریز، صفاشهر، قائمیه، آباده طشک، لارستان، بهمن، سپیدان، آباده، زرقان، ارسنجان، جنت شهر، گله دار،خنج، کوار، داراب، علامرودشت، جویم، بیرم، کازرون، بنارویه، قطب آباد، اشکنان، فتح آباد، اوز، گراش، سیدان، لامرد، بیضا، سعادت شهر، سروستان، زاهد شهر، خاوران، فراشبند، اهل، سده، بوتان، بالاده، صغاد، باب انار، کنار تخته، ایزد خواست، شهر پیر، سورمق، مشکان، میمند، مهر، افزار، نودان، کامفیروز، خرم بید، بهشت گمشده، داریان، کره ای، دبیران، خرام، ایج، لپونی، وراوی، نوبندگان

در این روش از ارسال امکان تعیین پیش شماره با کد مشخص مثلا 0917 با کد 1 وجود دارد.

ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز به روش ارسال از روی نقشه

یکی دیگر از راحترین و هدفمند ترین روشهای ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز ارسال از روی نقشه گوگل می باشد. در این روش شما میتوانید برای هر و اپراتور ایرانسل و همراه اول به صورت یکجا یا جدا جدا پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک از طریق فایل اکسل

اگر شما لیستی از شماره های مخاطبین و مشتریان خود داشته باشید به راحتی میتوانید با استفاده از پنل پیامکی تابان اس ام اس برا آنها به صورت گروهی پیامک ارسال کنید و حتی می توانید لیست خود را در قالب دفترچه تلفن در پنل خود ذخیره کنید تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های متمایز ارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز

  • خط خدماتی اشتراکی رایگان
  • مادام العمر بودن پنل
  • پشتیبانی قوی
  • دریافت پیامک
  • ارایه گزارشات ارسال
  • ارسال در کمتر از 5 ثانیه بر اساس پترن
  • قابلیت ایجاد همکار با دسترسی های مختلف
  • ارسال با کلمات کلیدی
  • کد تایید محصول و گارانتی محصول
  • امکان نظرسنجی

امکانات سامانه پیامک تابان اس ام اس برای شیراز

با استفاده از سامانه پیامک تابان اس ام اس می‌توانید به بانک شماره های استان فارس از جمله شهر شیراز دسترسی داشته باشید.

در سامانه پیامک تابان اس ام اس این امکان وجود دارد که بر اساس کد پستی به مناطق مورد نظر شیراز پیامک ارسال کنید و همچنین با قابلیت ارسال پیامک بر اساس تفکیک پیش شماره، می توانید به پیش شماره های مورد نظر خود در شیراز پیامک ارسال کنید. با استفاده از این قابلیت‌ها شما می‌توانید فقط به بازار هدف خود پیامک ارسال کنید و از صرف هزینه تبلیغاتی برای کسانی که بازار هدف شما نیستند خودداری کنید.

  • بانک شماره های شیراز(به تفکیک پیش شماره، سن و جنسیت)
  • ارسال پیامک به ایمیل
  • بانک اصناف و مشاغل شیراز
  • ارسال پیامک به شیراز بر اساس کد پستی
  • ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای
  • ارسال پیامک به شیراز از روی نقشه
  • ارسال پیامک کدپستی همراه اول
  • بانک شماره های ایرانسل شیراز

با پنل ارسال اس ام اس تبلیغاتی در شیراز چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟

  1. می‌توانید برای شهر شیراز و شهرهای استان فارس پیامک‌های تبلیغاتی انبوه منطقه‌ای ارسال نمایید.
  2. برای رشد کسب و کارتان از پیامک هدفمند استفاده کنید تا از لحاظ درامدی به رشد خوبی برسید.
  3. می‌توانید به مناطق مختلف در شیراز پیامک ارسال نمایید.
  4. می‌توانید بر اساس کد پستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید
  5. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بصورت کاربری ساده و آسان
  6. از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  7. می‌توانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید
  8. می‌توانید به بانک شماره موبایل های استان فارس دسترسی داشته باشید.
  9. شما با ارسال پیامک به تعداد زیاد در هزینه های تبلیغاتی خود می توانید صرفه جویی کنید.
  10. می‌توانید به سرشماره های رند شیراز پیامک ارسال کنید
  11. می‌توانید همین الان تبلیغات پیامکی را آغاز کنید.
  12. شما می توانید ارسال پیامک از طریق نرم افزار هلو را فعال کنید و برای بخش حسابداری خود استفاده کنید.
  13. پنلارسال پیامک تبلیغاتی در شیراز قابلیت اتصال به نرم‌افزار و وب‌سایت و اپ به را دارد و می‌توانید پیامک وبسرویس ارسال نمایید.
  14. وبسرویس و افزونه های پیامکی از جمله افزونه ثبت نام با اس ام اس
  15. همچنین شما می توانید با خرید خط اختصاصی ارسال پیامک از امکانات بیشتری استفاده کنید
  16. با خرید دستگاه ثبت شماره تلفن امکان ذخیره شماره مشتریان و ارسال پیامک به آنها وجود دارد.

 

نام شیراز در کتاب‌ها و اسناد تاریخی، با نام‌های مختلفی نظیر :

«تیرازیس»، «شیرازیس» و «شیراز» به ثبت رسیده‌ است. محل اولیهٔ این شهر در محل قلعهٔ ابونصر بوده‌است. شیراز در دوران بنی‌امیه به محل فعلی منتقل می‌شود و به بهای نابودیِ اصطخر – پایتخت قدیمیِ فارس – رونق می‌گیرد. این شهر در دوران صفاریان، بوییان و زندیان پایتخت ایران بوده‌است.

شیراز از دیرباز به واسطهٔ مرکزیت نسبی‌اش در منطقهٔ زاگرس جنوبی و واقع‌شدن در یک منطقهٔ به نسبت حاصل‌خیز، محلی طبیعی برای مبادلات محلی کالا بین کشاورزان، یکجانشینان و عشایر بوده‌است. همچنین این شهر در مسیر راه‌های تجاری داخل ایران به بنادر جنوب مانندبندر بوشهر قرار گرفته‌است. شیراز به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان، همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود فرامی‌خواند.

اگر مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارید سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس، می‌تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.برای رشد کسب و کارتان می توانید از تبلیغات پیامکی استفاده کنید که راه صدساله را برای شما کوتاه تر کند برای خرید پنل پیامک مخابرات با مشاورین ما با شماره های موجود در سایت تماس بگیرد.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف shiraz1 استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

[

 

آموزش و فناوری ...
ما را در سایت آموزش و فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خودم torkzaban بازدید : 97 تاريخ : 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:41

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس سنندج و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در سنندج صحبت کنیم همراه ما باشید.

 

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

 

ارسال بلک لیست در پنل اس ام اس سنندج

مطمئن باشید ما میتوانیم، پیامک شما را حتی به شماره هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم برای خرید خط خدماتی می توانید با مشاورین تابان اس ام اس تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

پنل پیامک مخابرات سنندج

امروزه از سامانه پیامک و پنل اس ام اس برای موارد گوناگونی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال اس ام اس از طریق وب سرویس و… استفاده می‌شود، هر کسب و کاری برای حفظ مشتری های فعلی و جذب مشتری جدید از پنل پیامک برای تعامل با مشتری و جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی پیامکی استفاده می‌کند. در کلان شهرهایی مانند سنندج به دلیل جمعیت بالا و گستردگی مناطق بهترین روش تبلیغات هدفمند، استفاده از پنل اس ام اس سنندج و ارسال پیامک بر اساس کدپستی یا ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت می‌باشد .

اگر شما صاحب کسب و کار هستید تا به حال به داشتن پیامک انبوه و تاثیر چشم گیر پنل اس ام اس در افزایش مشتریان خود اندیشیده اید؟ در این مقاله سعی بر این داریم تا تمامی امکانات پنل اس ام اس مخابرات سنندج را که پنل اس ام اس مخابرات را برای صاحبان کسب و کار ارائه می دهد به طور کامل شرح نماییم. سامانه پیام کوتاه در این صنف ، هم از لحاظ تبلیغاتی و هم از جهت ارسال پیامک به مشتریان ثابت مورد استفاده قرار می گیرد. آیا میدانید که چگونه OTP  را فعال کنیم؟ ما در سایت تابان اس ام اس به تمامی سوالات شما پاسخ می دهیم با ما در ارتباط باشید.

پنل اس ام اس مخابرات سنندج

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ها شما میتوانید بر اساس هدف خود پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس سنندج

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند. شما بصورت غیر حضوری می توانید سامانه ارسال پیامک را برای کسب و کارتان فعال کنید و از این روش برای تبلیغات خود بهره مند شوید.

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس مخابرات سنندج

در این منو از ارسال ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایند و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد .آیا می خواهید تبلیغاتی به روز داشته باشید؟ پیشنهاد تابان اس ام اس به شما استفاده از پنل ارسال پیامک صوتی می باشد.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS در پنل اس ام اس سنندج

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در استانی مثل سنندج می تواند فیدبک بالایی داشته باشد . در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید به آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنیدشما با ارسال پیامک به بانک مشاغل می توانید با توجه به تبلیغ خود برای دسته مشخصی از کسب و کار پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید پس از این مزیت غافل نمانید.

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در سنندج

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان سنندج ارسال نمایید.برای دانستن ایجاد مخاطب گروهی از فایل اکسل با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول سنندج

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید باانتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید. آن هم به صورت هدفمند! در پنل پیامک تابان اس ام اس ارسال پیامک با جیمیل امکان پذیر است و می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

امروزه 50 درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال پیام صوتی سنندج

تابان اس ام اس به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانیدبه جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنیدتا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .با انتقال پیامک دریافتی به سایت  پنل تبلیغاتی خود را اختصاصی کنید با ما تماس بگیرید.

ویژگی های پنل اس ام اس سنندج

  • پنل پیامک مادام العمر ( life time )
  • ارسال پیامک زمان بندی شده
  • فعال سازی آنی پنل پنل اس ام اس سنندج؛ به محض خرید
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست

خدمات پنل پیامکی سنندج

  1. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل پنل اس ام اس سنندج برای شما ارسال می‌گردد
  2. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  3. ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق دکل مخابراتی
  4. پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  5. به مشاوره رایگان برای خرید پنل پیامک نیاز دارید ؟
  6. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول سنندج
  7. ارسال پیامک بر اساس جنسیت
  8. افزونه دیجیت
  9. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول سنندج
  10. ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی سنندج
  11. پشتیبانی 24 ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در سنندج
  12. ارسال پیامک بر اساس پیش شماره موبایل
  13. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست سنندج
  14. ارسال سن و جنسیت در سنندج
  15. ارسال اس ام اس دریافتی به URL
  16. نمایندگی پنل اس ام اس سنندج
  17. خرید دستگاه کی پد پیامک

اطلاع رسانی و تبلیغات پیامکی هدفمند

یکی از ارزانترین، سریعترین و موثرترین روش تبلیغات، ارسال پیامک تبلیغاتی میباشد با استفاده از امکانات قدرتمندی که پنل اس ام اس تابان اس ام اس در اختیار شما قرار میدهد میتوانید متن تاثیر گذار خود را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان خود برسانید و با استفاده از بانک شماره ها و دیگر امکانات پنل پیامک، محصول و کار خود را تبلیغ نمایید و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهید. استفاده از پنل پیامک یکی ازبهترین و آسانترین راه ها برای اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با مشتریان میباشد.در پنل پیامک تابان اس ام اس ارسال پیامک با جیمیل امکان پذیر است و می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

 

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

 

مطالب مرتبط :

ارسال پیامک تبلیغاتی در خرمشهر

پنل پیامک برای شرکت ها

ارسال پیامک انبوه به روش ایرانسل منطقه ای

ارسال پیامک با کد پستی جدید همراه اول

پنل اس ام اس یزد
پنل پیامک ارومیه
ارسال پیامک تبلیغاتی اصفهان
ارسال پیامک انبوه مشهد
پنل اس ام اس مخابرات تبریز
پنل اس ام اس همدان
پنل پیامک قزوین
ارسال پیامک تبلیغاتی اراک
ارسال پیامک انبوه شیراز
پنل اس ام اس مخابرات تهران

ارسال پیامک تبلیغاتی به خراسان رضوی

پنل پیامک فردیس

پنل پیامک خرم آباد

ارسال پیامک تبلیغاتی در پاسارگاد

آموزش و فناوری ...
ما را در سایت آموزش و فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خودم torkzaban بازدید : 125 تاريخ : 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:9

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس اهواز و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در اهواز صحبت کنیم همراه ما باشید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در اهواز

در سامانه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس اهواز امکان ارسال پیامک به خطوط بلک لیست (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت)، ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر ، ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، ارسال پیامک با کدپستی، ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت ، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ، ارائه خط خدماتی رایگان و... وجود دارد.

شما می توانید با ثبت نام پنل اس ام اس انتخابات از سامانه تابان اس ام اس و ارسال پیامک تبلیغات انتخابات برای انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .همچنین می توانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگان و پنل اس ام اس شورای شهر  با مشاورین ما در ارتباط باشید.

پنل اس ام اس اهواز

شهر اهواز به دلیل بازدیدکننده بسیار بالا و خریداران و مشتریان زیاد و همچنین وجود فروشگاه ها و موسسات و فروشندگان بزرگ، نیازمند به تبلیغات پاسخگو و موثر برای رسیدن به اهداف کسب و کارهای مختلف این استان می باشد که با ثبت نام پنل اس ام اس اهواز یا پنل پیامک اهواز ، می توان این نیاز را برطرف ساخت و از امکانات آن بهره مند شد .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

 

ارسال گروهی و ارسال پیامک تبلیغاتی در اهواز

سامانه پیام کوتاه اهواز این قابلیت را فراهم می‌آورد که بتوان به گروه خاصی از شماره ‌ها پیامک فرستاد. این گروه‌ها قبلا در دفترچه تلفن ساخته شده و هر کدام شامل تعدادی شماره تلفن همراه است.

با انتخاب گروه و درج متن می‌توان به تمام شماره های موجود در یک گروه یا چند گروه پیامک فرستاد. درج زمان این قابلیت را به شما می‌دهد که متن پیام مورد نظر شما در زمان خاصی از آینده بطور اتوماتیک ارسال شود.

محیط تایپ پیامک تعداد کاراکترهای پیام شما را محاسبه می‌کند و با انتخاب شماره فرستنده می‌توانید تعیین کنید پیام از کدام شماره شما ارسال شود. همچنین اگر پیامی را قبلا ارسال کرده اید می‌توانید آن را از لیست پیامهای آماده انتخاب و نسبت به ارسال آن اقدام کنید.شما با وب سرویس ارسال سریع پیامک می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و از خدمات متمایز پنل پیامک استفاده کنید.

امروزه 50 درصد فروش از مشتریان قبلی که کسب و کار شما را شناخته اند حاصل می شود. ارسال پیامک یکی از بهترین راه های ارتباط با مشتریان قبلی و تداعی نام و یاد برند و محصول شما می باشد.

ارسال منطقه ای پنل اس ام اس اهواز

با استفاده از قابلیت ارسال منطقه ای سامانه پیام کوتاه اهواز می‌توانید نسبت به ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی به مناطق مختلف تعدادی از شهرها اقدام نمود. در ارسال منطقه ای نقشه شهر یا نام مناطق همراه با تعداد شماره های موجود در اختیار شما قرار خواهند گرفت و پس از انتخاب منطقه می‌توان نسبت به ارسال پیامک انبوه به منطقه مورد نظر اقدام نمود.

در ارسال منطقه ای این امکان فراهم است که به همه شماره های آن منطقه یا تعداد خاصی از شماره‌ها بصورت اتفاقی پیامک ارسال نمود. همچنین همانند ارسال گروهی می‌توان زمان ارسال پیامک‌ها را در آینده تعیین کرد تا در زمان مشخصی ارسال شوند.شما با ارسال سریع و فوری پیامک انبوه تبلیغاتی  می توانید با مخاطبین خود در ارتباط باشید و اطلاعات لازم کسب و کارتان را در اختیار آنها قرار دهید.

 

در هر دو قابلیت امکان ارسال به تمام شماره‌ها یا تعدادی از آنها و همچنین امکان ارسال در آینده و در تاریخ و ساعت خاصی بصورت اتوماتیک وجود دارد.آیا می خواهید تبلیغاتی به روز داشته باشید؟ پیشنهاد تابان اس ام اس به شما استفاده از پنل ارسال پیامک صوتی می باشد.

ارسال پیامک تبلیغاتی در اهواز بر اساس اصناف

بانک اطلاعاتی شماره های اصناف به تفکیک هر صنف و شهرهای مختلف در پنل پیام کوتاه (SMS) اهواز ، امکان فوق العاده ای در این سامانه است که قابلیت ارسال هدفمند را فراهم می سازد. با انتخاب شهر اصناف هر شهر و تعداد شماره موبایلهای هر صنف قابل مشاهده هستند و می‌توان به هر صنف پیامک ارسال نمود.

شبیه بخشهای قبلی، در این قابلیت نیز امکان ارسال به تمام شماره‌ها یا تعدادی از آنها و همچنین امکان ارسال در آینده و در تاریخ و ساعت خاصی بطور اتوماتیک وجود دارد.شما با ارسال پیامک به بانک شماره موبایل مشاغل می توانید با توجه به تبلیغ خود برای دسته مشخصی از کسب و کار پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید پس از این مزیت غافل نمانید.

ارسال پیام کوتاه بر اساس سن، جنسیت و منطقه

سامانه تابان اس ام اس با دراختیار داشتن بانک اطلاعاتی شماره موبایل‌های کل شهرهای ایران به تفکیک سن، جنسیت و منطقه این قابلیت را برای شما مهیا می سازد که بتوانید پیام های تبلیغاتی خود را بصورت هدفمند ارسال کنید.

پس از ورود به قسمت «ارسال سنی و جنسی» با انتخاب نام استان و شهر مورد نظر می توان بازه سنی گیرندگان آن شهر و همچنین نوع جنسیت آنها را مشخص نمود. همچنین در این قسمت امکان تعیین نوع سیم‌کارت گیرندگان به تفکیک دائمی و اعتباری وجود دارد و بدلیل تریبت می توان بازه گیرندگان را محدودتر و هدفمندتر نمود.

با اعمال محدودیتهای مذکور، تعداد شماره های مخاطبان نمایش داده شده و امکان ارسال پیام در زمان حاضر یا برای زمان خاصی در آینده وجود دارد.برای دانستن ارسال پیامک گروهی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در اهواز

ارسال هوشمند در سامانه پیام کوتاه اهواز  قابلیتی را فراهم می‌آورد که بتوانید متناظر با هر شماره موبایل مشخصاتی را هم بفرستید. برای استفاده از این قابلیت، فایل اکسلی را به سامانه پیام کوتاه اهواز می‌دهید که در هر سطر آن یک شماره موبایل و سپس نام صاحب خط و سایر مشخصات است.

به عنوان مثال می‌خواهید عبارت «آقای مهدی امامی اعتبار شما 12300 ریال می‌باشد» را بگونه ای بفرستید که در هر پیامک نام گیرنده و شماره اعتبار او بطور مجزا برای هر شخص ارسال شود. ستون اول فایل اکسل باید شماره موبایل‌ها، ستون دوم کلمه آقای یا خانم، ستون سوم نام اشخاص و ستون چهارم اعتبارها باشد.

با دادن این فایل اکسل به سامانه پیام کوتاه اهواز و ارسال پیامک «#1# #2# اعتبار شما #3# ریال می‌باشد» پیام مورد نظر شما ارسال می‌شود.در پنل پیامک تابان اس ام اس ارسال خودکار اس ام اس دریافتی به ایمیل امکان پذیر است و می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

نمایش وضعیت پیامک‌های ارسالی و جستجو در آنها

در تابان اس ام اس می‌توانید لیست پیام‌های ارسالی را ببینید و از وضعیت آنها از نظر رسیدن یا نرسیدن به مخاطب اطلاع یابید. گاهی ممکن است گوشی تلفن مخاطب خاموش باشد یا در دسترس نباشد در این صورت به محض رسیدن پیام به وی وضعیت پیام به «رسیده به گوشی» تغییر پیدا خواهد کرد.

در لیست پیامهای ارسالی می‌توانید پیام مورد نظر خود را از لحاظ تاریخ، متن پیام، شماره گیرنده پیام و … مورد جستجو قرار دهید. لیست پیام‌های ارسالی قابلیت استخراج فایل اکسل از پیامها را دارد. همچنین اگر تعداد پیامها زیاد باشد آنها در چند صفحه مورد نمایش قرار خواهد گرفت و هر پیام قابلیت استفاده مجدد در برنامه پیام کوتاه را نیز دارا خواهد بود.برای دانستن نحوه انتقال پیامک دریافتی به URL با ما تماس بگیرد تا بتوانید پنل تبلیغاتی خود را اختصاصی کنید.

نمایش پیامک‌های دریافتی و مدیریت آنها

علاوه بر ارسال پیامک، سامانه پیام کوتاه اهواز  به شما امکان دریافت پیام کوتاه را هم می‌دهد. پیامکهایی که به شماره شما ارسال می‌شود در لیست پیامهای دریافتی قابل مشاهده است. لیست پیامهای دریافتی بصورت یک قایل خروجی اکسل هم فابل دریافت است.

همچنین این لیست به شما نشان می‌دهد که کدام پیام قبلا توسط شما خوانده شده و کدام پیام جدید است. در صورت نیاز می‌توانید پیام‌هایی را که لازم ندارید حذف کنید یا دسته ای از پیامها را به پوشه مورد نظری انتقال دهید.

اگر شما چند خط پیام کوتاه داشته باشید سامانه پیام کوتاه (SMS)  اهواز شما را قادر می‌سازد پیامهای دریافتی توسط هرکدام را مشاهده کنید. برای هر پیام می‌توانید آن را مستقیما پاسخ دهید و یا آن را به شماره دیگری باز ارسال (فوروارد) کنید.یکی از ویژگی های پنل تابان اس ام اس وب سرویس پیام کوتاه می باشد که در کسب و کارتان به شما کمک می کند تا در صدر نشین های بازار خود باشید.

ارسال اتوماتیک پیام تبریک تولد

امکان فوق العاده ای در پنل پیام کوتاه فراهم است که می‌توان در سالروز تولد مخاطبان به طور اتوماتیک برای آنها پیام تبریک تولد فرستاده شود. این موضوع تاثیر زیادی درجذب مشتریان دارد.

هنگام درج مشخصات یک گیرنده پیام می‌توان تاریخ تولد او را هم مشخص کرد. به این تریب می‌توان تعیین کرد که برای کدام یک از مخاطبان پیام تبریک ارسال شود و برای کدام یک پیام تبریک ارسال نشود.

همچنین همانند ارسال هوشمند، این قابلیت وجود دارد که پیام‌ها تبریک با اسم افراد ارسال شود. به عنوان مثال: «جناب آقای محمدی سالروز تولدتان را به شما تبریک عرض می‌نماییم.»یکی از کاربردی ترین امکانات پنل تابان اس ام اس دفترچه تلفن در پنل پیامکی است که شماره مخاطبین خود را می توانید بصورت دسته بندی داشته باشید.

ویژگی های پنل اس ام اس اهواز

  • پنل پیامک مادام العمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • پاسخگوی خودکار پیامکی
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • ارسال پیامک متناظر
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  • بانک شماره موبایل دانمی همراه اول اهواز
  • بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول اهواز
  • ارسال هوشمند پیامک كلمات كليدی
  • ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی اهواز
  • پشتیبانی 24 ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در اهواز
  • ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت ایرانسل
  • ارسال پیامک به شماره های بلک لیست اهواز
  • ارسال سن و جنسیت در اهواز
  • نوبت دهی با پیامک
  • نمایندگی پنل اس ام اس در اهواز

 

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

 

با کد تخفیف ahvaz از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30 درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191099991 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

ارسال پیامک تبلیغاتی در دزفول

ارسال پیامک تبلیغاتی در آبادان

ارسال پیامک تبلیغاتی در اندیمشک

ارسال پیامک انبوه به روش ایرانسل منطقه ای

پنل اس ام اس چابهار
ارسال پیامک انبوه گرگان
پنل پیامک شیراز
پنل اس ام اس اصفهان
پنل پیامک زاهدان
ارسال پیامک تبلیغاتی زابل
پنل اس ام اس تهران

آموزش و فناوری ...
ما را در سایت آموزش و فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خودم torkzaban بازدید : 112 تاريخ : 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:59

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در تبریز با چند کلیک ساده و با استفاده از کدپستی و به راحتی ارسال از روی نقشه به منطقه مورد نظر با امکانات سامانه پیام کوتاه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس تبریز و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در تبریز... در ادامه همراه ما باشید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در تبریز

در سامانه تابان اس ام اس و همچنین پنل اس ام اس تبریز امکان ارسال پیامک به خطوط بلک لیست (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت)، ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر ، ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، ارسال پیامک با کدپستی، ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت ، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ، ارائه خط خدماتی رایگان و... وجود دارد.

شما می توانید با ثبت نام پنل اس ام اس انتخابات از سامانه تابان اس ام اس و ارسال پیامک تبلیغات انتخابات برای انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .همچنین می توانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگان و پنل اس ام اس شورای شهر  با مشاورین ما در ارتباط باشید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف tabriz استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

پنل اس ام اس تبریز چیست؟

بسیاری از کسب و کارها برای تبلیغات محصولات و خدمات خود متحمل هزینه گزافی می شوند غافل از این که تنها با خرید یک پنل پیامکی با هزینه نسبتا کم میتوانید تبلیغات گسترده تر و ماندگارتر با بازدهی بیشتر داشته باشن. امروزه از سامانه پیامک و پنل اس ام اس برای موارد گوناگونی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال اس ام اس از طریق وب سرویس و… استفاده می‌شود ، هر کسب و کاری برای حفظ مشتری های فعلی و جذب مشتری جدید از خرید پنل پیامک برای تعامل با مشتری و جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی پیامکی استفاده می‌کند.

در شهرهای بزرگی همچون تبریز به دلیل جمعیت بالا و گستردگی مناطق بهترین روش تبلیغات هدفمند ، استفاده از پنل اس ام اس و ارسال پیامک بر اساس کدپستی یا ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت می‌باشد. همچنین شما می توانید با خرید خط اختصاصی اس ام اس از امکانات بیشتری استفاده کنید.

 

با پنل اس ام اس تبریز میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

  • با خرید پنل اس ام اس تبریز ؛ میتوانید برای شهر تبریز پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.
  • یکی از مزیت های پنل تبلیغاتی ارسال پیامک انبوه با سیم کارت می باشد که با این سامانه می توانید به خطوط مورد نظر خود پیامک ارسال کنید.
  • با ثبت نام پنل اس ام اس در تبریز ؛ میتوانید به مناطق مختلف در تبریز پیامک ارسال نمایید.
  • با ثبت نام پنل اس ام اس در تبریز ؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید
  • با ثبت نام پنل اس ام اس در تبریز ؛از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.
  • شما می توانید در پنل خود از وضعیت ارسال پیامک مطلع شوید اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی دارید با همکاران ما در تماس باشید.
  • با ثبت نام پنل اس ام اس در تبریز ؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید
  • با نظرسنجی پیامکی می توانید از خدماتی که در کسب و کارتان ارائه می دهید متوجه شوید که چقدر مورد رضایت مشتریان شما بوده است.
  • با ثبت نام پنل اس ام اس در تبریز ؛ میتوانید به بانک شماره موبایل های شهر تبریز دسرتسی داشته باشید.
  • با ثبت نام سامانه پیام کوتاه تبریز ؛ میتوانید به سرشماره های رند تبریز پیامک ارسال کنید
  • شما می توانید برای فروش بیشتر و تبلغاتی هوشمندانه از ایجاد مسابقه با اس ام اس در کسب و کار خود بهره بگیرید.
  • با ثبت نام پنل اس ام اس در تبریز ؛ میتوانید تبلیغات پیامکی را اغاز کنید.

انواع روش ارسال پیامک با پنل اس ام اس در تبریز

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل ها شما میتوانید بر اساس هدف خود پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال نمایید .

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس تبریز

توسط این امکان سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله موردنظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند. این روش یکی از هدفمنترین روشهای ارسال پیامک تبلیغاتی در تبریز می باشد. شما همچنین میتوانید برای خرید بهترین پنل اس ام اس مقاله راهنمای خرید پنل اس ام اس را در سایت تابان اس ام اس مطالعه نمایید .

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس تبریز

در این منو از ارسال، شما کافیست 5 رقم اول کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایند و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش خواهد داد. در این از ارسال پیامک تبلیغاتی در تبریز روش امکان تعیین سن و جنسیت نیز وجود دارد. برای رشد کسب و کارتان می توانید از تبلیغات پیامکی استفاده کنید که راه صدساله را برای شما کوتاه تر کند برای خرید پنل اس ام اس مخابرات با مشاورین ما با شماره های موجود در سایت تماس بگیرد.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS تبریز

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل می باشد و در شهری مثل تبریز می تواند بازدهی بالایی داشته باشد. در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید به آن ارسال داشته باشید ، انتخاب می کنید و پیامک خود را زمانبندی می کنید. آیا می دانید کارت ویزیت الکترونیکی چیست ؟ و در چه زمینه ای استفاده می شود؟

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در تبریز

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان آذربایجان شرقی ارسال نمایید. برای مطالعه چگونه وسایل برقی را با پیامک کنترل کنیم روی مطلب کلیک کنید تا اطلاعات لازم را دریافت کنید.

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول پنل اس ام اس تبریز

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است. شما می توانید باانتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید.

ارسال پیام صوتی پنل اس ام اس تبریز

تابان اس ام اس به عنوان نماینده رسمی اپراتور ها ، در پنل های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که شما می توانیدبه جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنید تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .یکی دیگر از ویژگی های پنل ما ارسال پیامک تبلیغاتی آماده می باشد که بتوانید از الگوهای آماده برای تبلیغات خود استفاده کنید.

 

ویژگی پنل اس ام اس تبریز

 

مطالبی درباره تبریز

شهرستان تبریز یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی است که در مرکز این استان واقع شده‌است. مرکز این شهرستان، شهر تبریز است که مرکز اداری و سیاسی استان است. جمیعت شهرستان تبریز در سال 1395 خورشیدی بالغ بر 1٬773٬033 نفر بوده که از این تعداد 1٬623٬096 نفر ساکن 4 شهر تبریز، سردرود، خسروشاه و باسمنج و 149٬936 نفر نیز ساکن روستاهای شهرستان بوده‌اند.

شهرستان تبریز از دو ناحیهٔ کوهستانی و دشت تشکیل شده‌است. ارتفاع از سطح دریا در دشت 1310 و در مناطق کوهستانی تا 2100 متر بالغ می‌گردد. این شهرستان از شمال و جنوب، به‌وسیلهٔ کوه‌های عینالی و سهند احاطه شده‌است.برای دانستن مزایای بازاریابی پیامکی روی مطلب کلیک کنید و اطلاعات لازم را مطالعه کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف tabriz استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

 

با کد تخفیف tabriz از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30 درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  02191099991 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

 

آموزش و فناوری ...
ما را در سایت آموزش و فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خودم torkzaban بازدید : 126 تاريخ : 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:58

با توجه به گسترش تنوع تبلیغات، در این مقاله قصد داریم شما را با مزیت های ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در تهران نسبت به روشهای دیگر و همچنین چگونگی استفاده و امکانات پنل پیامکی تابان اس ام اس آشنا کنیم پیشنهاد میکنم با ما تاپایان مقاله همراه باشید.

ارسال پیامک تبلیغاتی در تهران

همانطور که میدانید تهران پر جمعیت ترین شهر ایران می باشد و کسب و کارهای فراوانی در این شهر فعال می باشند. انواع روشهای برای تبلیغات وجود دارد که به جرات می توان گفت پنل پیامکی در تهران یکی از ساده ترین، پربازده ترین، سریعترین و کم هزینه ترین نوع تبلیغات می باشد. ارسال پیامک انبوه علاوه بر تبلیغات، برای اطلاع رسانی، خدمات وب سایت از جمله ارسال کد تایید، ارسال پیامک تبریک و اخطاریه نیز استفاده می شود.

در سامانه تابان اس ام اس چندین نوع پنل کاربری وجود دارد کاربر با توجه به نیاز خود می تواند پنل مورد نظر را انتخاب کند و به تمامی امکانات پنل انتخابی دسترسی داشته باشد. کافیست فقط روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا شما هم یکی از کاربران تابان اس ام اس شوید.

بعد از ثبت نام به راحتی می توانید وارد پنل کاربری خود شده اگر قصد تبلیغات دارید و بانک شماره ای ندارید نگران نباشید پنل پیامکی تابان اس ام انواع بانک شماره مخاطبین را در اختیار شما قرار می دهد. پس همین الان برای افزایش رونق در کسب و کار خود پنل مورد نظرتان را از صفحه امکانات و تعرفه ها انتخاب نموده و ثبت نام نمایید.

 

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف tehran استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

شیوه‌های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در استان تهران

ارسال پیامک انبوه در تهران بر اساس نقشه گوگل

در این روش ارسال پیامک تبلیغاتی در تهران میتوانید از نقشه گوگل منطقه مورد نظر را به راحتی انتخاب نمایید، سامانه پنل پیامکی تابان اس ام اس شماره های ایرانسل و همراه اول ثبت شده در منطقه انتخابی شما را به صورت تفکیک شده در اختیارتان قرار می دهد. شما مختارید برای هر یک از اپراتورها به صورت جداگانه یا همزمان پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک انبوه در تهران بر اساس کدپستی

یکی دیگر از روشهای ارسال پیامک تبلیغاتی در تهران ارسال بر اساس نقشه کد پستی می باشد. بدین صورت که شما با داشتن 5 رقم اول کد پستی منطقه مورد نظر خود می توانید به شماره های همراه اول ثبت شده در آن منطقه پیامک ارسال کنید. این شماره ها مربوط به مخاطبینی است که موقع ثبت نام سیم کارت خود کد پستی آن منطقه را اعلام کرده اند. این روش یکی از روشهای هدفمند ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در تهران می باشد.

ارسال پیامک انبوه در تهران بر اساس پیش شماره و کد

در این روش ارسال پیامک میتوانید به پیش شماره های مختلف 0912 مانند کد 1 – کد 2 و… پیامک ارسال نمایید. این نوع ارسال مخصوص اپراتور همراه اول می باشد همچنین امکان فیلتر شهر نیز در این ماژول وجود دارد.

ارسال پیامک انبوه در تهران بر اساس دکل bts در تهران

در این روش ارسال پیامک تبلیغاتی در تهران میتوانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی سرویس میگیرند پیامک ارسال نمایید. بدین طریق که شما منطقه مورد نظر خود را از روی نقشه انتخاب میکنید در این حالت برای شماره های ایرانسل فعالی که طی دو هفته اخیر از دکل موجود در آن منطقه آنتن گرفته اند پیامک ارسال خواهد شد. این روش آپدیترین شماره ها را دارد و اکثر شماره ها فعال می باشند.

ارسال پیامک انبوه در تهران بر اساس بانک مشاغل

در این روش میتوانید به بانک مشاغل تهران که توسط تابان اس ام اس جمع آوری شده است پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.شما با ارسال مشاغل کل کشور به تفکیک استان ها می توانید با توجه به تبلیغ خود برای دسته مشخصی از کسب و کار پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید پس از این مزیت غافل نمانید.

 

ارسال پیامک به شهر خاص

در این روش پیامک تبلیغاتی و انبوه شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین پیامک تبلیغاتی شما تنها به شماره موبایلهای فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش کلی از پیامک های ارسالی و دریافتی برای شما در دسترس است. بانک جامع شماره های سراسر کشور در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی باشد. آیا از ماژول پیامک نظیر به نظیر تابحال استفاده کرده اید؟

در استان تهران قابلیت ارسال پیامک انبوه به خطوط دائمی و اعتباری همراه اول و ایرانسل شهرهای زیر امکان پذیر است:

شهرستان دماوند ، شهرستان اسلامشهر ، شهرستان فیروزکوه ، شهرستان پردیس ، شهرستان ری ، شهرستان رباط‌کریم ، شهرستان شمیرانات ، شهرستان تهران ، شهرستان ورامین ، شهرستان پاکدشت ، شهرستان پیشوا ، شهرستان شهریار ، شهرستان ملارد ، شهرستان قدس ، شهرستان بهارستان ، شهرستان قرچک

لازم به ذکر است،بانک شماره موبایل همراه اول و ایرانسل تمامی شهرهای فوق در سامانه موجود است و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی‌باشد. یکی از ویژگی های پنل تابان اس ام اس وب سرویس پیامک  می باشد که در کسب و کارتان به شما کمک می کند تا در صدر نشین های بازار خود باشید.

ارسال پیامک منطقه ای

در این روش تبلیغاتی پیامک مشتری به شماره موبایل های یک منطقه خاص ارسال می شود. در این صورت مشتری تنها هزینه تبلیغات در منطقه ی مورد فعالیت خود را پرداخت خواهد کرد.

بانک شماره های مناطق تهران موجود در سامانه پیامک تهران:

تهران – اسلام‌شهر – قرچک – گلستان – قدس – ملارد – ورامین – شهریار – نسیم‌شهر – پاکدشت – اندیشه- رباط‌کریم – صالح‌آباد – باقرشهر – باغستان – بومهن – چهاردانگه – پیشوا – دماوند – پردیس – وحیدیه – نصیرآباد – فردوسیه – حسن‌آباد – رودهن – شاهدشهر – صباشهر – صفادشت – فیروزکوه – لواسان – آبسرد – شریف‌آباد – کهریزک – فشم – جوادآباد – کیلان – آبعلی – ارجمند

ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی در تهران بدون خرید پنل

چنانچه قصد ارسال پیامک به تعداد زیاد داشته باشید می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در اینصورت به ازای هربار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد درصورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل پیام کوتاه، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

 

 

ارسال پیامک انبوه در تهران به تفکیک سن و جنسیت

یکی از هدفمندترین انواع ارسال پیامک گروهی در تهران ارسال بر اساس رده سنی و جنسیت می باشد. در بسیاری از کسب و کارهای جامعه هدف فقط خانم ها یا فقط آقایان می باشند. بنابراین بهتر است از این ماژول استفاده شود تا پیامک آنها مستقیما به جامعه هدف آنها ارسال گردد.

ارسال پیامک به شماره فایل اکسل

در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است، شما یتوانید فایل اکسل خود را به صورت دفترچه تلفن در پنل پیامکی خود ذخیره نمایید.

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست

با توجه به اینکه بسیاری از افراد به میل خود از دریافت پیامک تبلیغاتی انصراف داده اند امکان ارسال پیامک به این دسته افراد وجود ندارد اما در سامانه پنل پیامکی تابان اس ام اس راه حل های متعددی برای ارسال پیامک به این نفرات که اصطلاحا لیست سیاه مخابراتی گفته میشوند وجو دارد. ارسال پیامک با خطوط خدماتی، ارسال پیام صوتی و ارسال سیم کارتی از چمله راه حل های سامانه پنل پیامکی تابان اس ام اس می باشد.

سایر امکانات مود در پنل پیامکی تابان اس ام اس

  • ارسال پیامک تبریک تولد به صورت خودکار
  • امکان ایجاد پنل همکار با دسترسی های مشخص
  • ارسال پیامک یادآوری اقساط
  • ارسال نظیر به نظیر
  • تماس صوتی گروهی
  • ایجاد پیام پیش فرض
  • خط خدماتی اشتراکی رایگان
  • سیستم پاسخگویی خودکار پیامکی
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته
  • نمایندگی پنل پیامک در استان تهران
  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
  • امکان اتصال به نرم افزارهای حسابداری
  • ارسال پیامک تبلیغاتی کد تخفیف
  • افزونه دیجیتز
  • افزونه پیامکی ووکامرس
  • امکان دریافت پیام بدون هزینه
  • امکان نظرسنجی
  • ارسال کد گارانتی محصول یا اصالت کالا
  • ایجاد دفترچه تلفنهای متعدد
  • ارسال از طریق فایل متنی
  • ارسال کلمات کلیدی
  • دریافت گزارش از وضعیت ارسالها

در ادامه مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی در تهران را بررسی خواهیم کرد.

ماندگاری

تبلیغات پیامکی نسبت به دیگر روش های تبلیغات، تاثیر بیشتری خواهد گذاشت. زمانی که شما در سطح شهر بر روی بیلبور تبلیغات خود را انجام می دهید، افراد فقط در عرض چند ثانیه ای که از مقابل بیلبور عبور می کنند فرصت دارند که تبلیغ شما ، نام شرکت شما و تلفن تماس را به خاطر بسپارند که مسلما می‌توان گفت غیر‌ ممکن است. اما در تبلیغات پیامکی این فرصت به افراد داده می‌شود که با دقت پیام شما را مطالعه کنند.

تاثیرگزاری بالا

اگر در تبلیغات پیامکی متن را به گونه جذاب و حرفه ای بنویسید، این امکان وجود دارد که افراد پیامک را به دیگران نیز ارسال کنند و در واقع برای شما بازاریابی کنند. انتشار پیامک تبلیغاتی نسبت به دیگر روش های تبلیغات ازجمله چاپ کارکتر از شانس بیشتری برخوردار است زیرا انتشار آن به راحتی انجام می شود. آیا تابحال از ارسال پیامک به پیش شماره همراه اول استفاده کرده اید؟

دسترسی آسان

از آنجایی که افراد تلفن همراه خود را همیشه در کنار خود دارند خیلی سریع پیامک تبلیغاتی شما را مطالعه می کنند. ارسال دکل BTS ایرانسل یکی از دسترسی های آسا به مخاطبین ایرانسل می باشد.

هزینه پایین

از آنجایی که تبلیغات پیامکی نیاز به وسیله های فیزیکی و یا توزیع کننده ندارد، به راحتی انجام می شود و هزینه آن نیز بسیار پایین است. با این حال تبلیغات پیامک بازخورد مناسبتری را نسبت به دیگر روش های تبلیغات دارد. برای داشتن تبلیغاتی موثر می توانید از ارسال پیامک به مشاغل استفاده کنید.

امکان ذخیره و ثبت شماره تلفن مخاطبان با دستگاه ثبت مشتری

با استفاده از دستگاه ثبت مشتری و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مشتریان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .یکی از کاربردی ترین امکانات پنل تابان اس ام اس دفترچه تلفن در پنل پیامکی است که شماره مخاطبین خود را می توانید بصورت دسته بندی داشته باشید.

برخی امتیازات دیگر پنل اس ام اس تابان نسبت به سایر پنل ها

  • پنل پیامک مادام العمر ( life time )
  • ارسال پیامک کد تایید
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • ارسال پیامک از روی نقشه گوگل
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت 24 ساعته توسط کارشناسان حرفه ای
  • ارسال سریع پیامک در کمتر از 10 ثانیه برای اتصال به وب سایت
  • تابان اس ام اس برای اولین بار در کشور "پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت" راه اندازی کرد.

[su_button url="https://tabansms.com/buy/" target="blank" style="flat" background="#61ce70" size="6" icon="icon: shopping-cart" title="ثبت نام پنل اس ام اس" class="btn-all-mohtava-kharid-panel"]ثبت نام پنل اس ام اس استان تهران [/su_button]

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 7 عصر با شماره زیر تماس بگیرید

91 99 09 91 - 021

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف tehran استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

 

با کد تخفیف SMSTehran از سایت تابان اس ام اس با تخفیف 30 درصدی پنل اس ام اس تهران تهیه نمایید .ثبت نام پنل اس ام اس از تابان اس ام اس به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02191099991 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

آموزش و فناوری ...
ما را در سایت آموزش و فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خودم torkzaban بازدید : 116 تاريخ : 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:41